Tanpa permulaan, anda tidak akan sampai ke mana-mana dan kegagalan adalah permulaan kepada kejayaan.

Sunday, January 30, 2011

bahagianya pada waktu ini..

Alhamdullah hari ni susut juga demam yg melanda dlm beberapa hari ini..
xtau lah kenapa lah asik sakit2 je sejak dua menjak ni.. mungkin kepala xhenti2 berfikir.
banyak benda yg terpaksa aku fikir kan.. zaman belajar dgn zaman habis belajar mmg berbeza.
Masa study dulu terlalu byk masa yg aku habis kan begitu saja.. tp aku puas.. sb aku dpt enjoy ngan member2. bukan selalu dapat buat cm 2..
tp situasi dah berbeza sekarang ni.. hari2 kena pk cm ne nak cari duit...
xpe lah.. aku nak relex2 je lah.. sb bila aku ni makin bersungguh2..cm semuanya xkena..
ada je yg lingkup nyer.. kesihan aku tgk buah hati aku risaukan aku..
yelah mane xnyer..tido pun aku xikut waktu.. pastu drive sana sini..
tp bila keja mengunakan akal fikiran ni lagi penat dari guna kudrat kan..

Walau apa pun... thanks syg..
..special 4u..
Suhaila Bte Othman




Related Posts with Thumbnails

Tags

Exchange link

Exchange link
Advertisement/pay per click

chat here


ShoutMix chat widget

Popular Posts