Tanpa permulaan, anda tidak akan sampai ke mana-mana dan kegagalan adalah permulaan kepada kejayaan.

Tuesday, March 30, 2010

Kisah seekor kucing

DIdalam kesibukan aku ngah membuat keja didalam bilik ni..
ada pulak pendatang yang menemani aku dengan xsemena2 membuat katil ku ni sebagai tempat tido nyer.. tp xpe lah sebab aku xtido.. die pun tido lah..
nak tau ape.. ni lah die..
lau korang nak tau.. ni salh seko nyer.. ada lagi seko..
lau aku xtido xpe lah kan.. ni lau aku tido pun nak jugak menyelit2..
2 yang xleh tahan 2..
tp xpe lah.. cian kat kucing ni.. letih sgt kot.. dah lah tido lasak..
yang paling kelakar 2 sampai kucing ni terjatuh dari katil.. bukan aku yang tolok die..
die yang lasak sgt.. pastu naik balik semula smbung blk tido.. isy2..
k lah.. aku nak kena smbung keja lagi.. byk keja lah.. pening2..

2 y:

applesakura said...

muahahhahHAHAHahahaha giler cumel kucing nih~~~~ hehehehehe oit! ganas giler bby tdo! hahahaha

♥cutebabygirl♥ said...

meowww~~~
suke! suke!
cumelllll~ (^_^)

Related Posts with Thumbnails

Tags

Exchange link

Exchange link
Advertisement/pay per click

chat here


ShoutMix chat widget

Popular Posts