Tanpa permulaan, anda tidak akan sampai ke mana-mana dan kegagalan adalah permulaan kepada kejayaan.

Thursday, March 4, 2010

Modread - Revolusi

aKU pun xtau nape..
malam ni aku sik nak layan lagu ni...
bosan kot..
xjuga..
sebab aku ngah asik siapkan thesis aku je ni...
dah dua hari suntuk kot...
ape lah...!!
ni pun berehat jap sambil blogwalking utk menunaikan tangunjawab
dgn mamber2 blog semua..

Aku saja nak share ngan korg semua..
lirik lagu ni.. mungkin bg semangat kat aku kot ngah2 xde mood ni..


Modread - Revolusi(Download)



permulaan baru berlaku dalam hidupku
apa kan terjadi ku tak tau
bersama berjalan satu semangat yang baru
walau ribut taufan ku tak akan jatuh
wahai teman mari semua kita kedepan
industri lama kita pecahkan
satu perubahan bakal mereka saksikan
dan lagu bingit ini kita kan dendangkan

ayuh semua
menyanyilah bersamaku
lepaskan ia pergi
lupakanlah semua
yang mampu mengheret engkau ke arah cinta luka
hentikanlah ia segala yang lama terpendam
biarkanlah terjadi
mereka tetap akan
terus mengata

membuat semangat ku makin membara
tinggalkan mereka jauh di belakang itu
kita semua akan mampu
berdiri disana
penat badan ku ini tak menjadi masalah
asalkan puas hati, berjaya
revolusi ini satu perkara tradisi
dan lagu bingit ini kita kan dendangkan
ayuh semua
Related Posts with Thumbnails

Tags

Exchange link

Exchange link
Advertisement/pay per click

chat here


ShoutMix chat widget

Popular Posts