Tanpa permulaan, anda tidak akan sampai ke mana-mana dan kegagalan adalah permulaan kepada kejayaan.

Wednesday, June 30, 2010

Rindu suasana masa STUDY





Dah lebih 2bulan aku meninggalkan UiTM Shah Alam, terasa rindu plk..
2 lah masa belajar memain, bila dah tglkan mst lah rasa rindu..hehehe
xpe lah konvo nti aku leh jumpa kekawan lagi..
fuh!! yang paling aku ingat 2, kat lecture..
bukan senang nak rapat dgn lecture bila dah besar2 ni..
biasalah masing2 ada ego sendiri.hehe.
Ni diantara member2 yg sempat bergambar pada malam terakhir
Berakhirnya Degree Show
selepas mengangkat panel ke Fakulti blk.
aku doakan semoga korang semua BERJAYA dlm idup ini.

Related Posts with Thumbnails

Tags

Exchange link

Exchange link
Advertisement/pay per click

chat here


ShoutMix chat widget

Popular Posts