Tanpa permulaan, anda tidak akan sampai ke mana-mana dan kegagalan adalah permulaan kepada kejayaan.

Saturday, January 22, 2011

layan lagu2 lama..

Hari ni mood aku stabil je.. haha...
cm doctor cek pesakit je.. dalam byk keja yg kena diselesaikan.. aku ingin mengambil kesempatan utk memberikan sepatah dua kata.. dengan ni aku persembahkan lagu malam bulan dipagar bintang..





bukan nyer apa...bila dgr lagu dulu2 ni..rase slow sikit fikiran ni.. xde lah tension sgt.. aku pun xtau nape lagu2 xlaput ditelan zaman, sb biarlah byk kali pun dgr.. tp still sedap je ditelingga ni.. mmg byk lagu2 sekarang yg best2.. tp kadang aku leh layan pun..paling lame 1/2 ari je.. pastu tukar lagu lain.. xtau lah kan...setiap org..pendapat nyer berbeza... anywhere lau korg suke layan lah sekali..

Related Posts with Thumbnails

Tags

Exchange link

Exchange link
Advertisement/pay per click

chat here


ShoutMix chat widget

Popular Posts